نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد این هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

 


هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

حرم امام رضا (ع) مشهد

حرم علی بن موسی الرضا، که با نام مرسوم حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود، دربرگیرنده آرامگاه هشتمین امام شیعیان در شهر مشهد، ایران است. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ خورشیدی ۷۰ هکتار مساحت داشته و دارای ۲۶ رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست است.بنای حرم قدیمی‌ترین و اولین بنای مجموعه آستان قدس رضوی است که مزار علی بن موسی الرضا در زیر آن قرار دارد.که هر ساله مسافران تور مشهد زیادی برای زیارت به این حرم  میروند.

علی بن موسی الرضا در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ قمری در مدینه متولد شد و در سن ۵۵ سالگی به دست مامون عباسی کشته شد. در ادب فارسی روضه به معنی باغ و گلستان و گلزار است و محل مضجع و در برگیرنده پیکر علی بن موسی‌الرضا را روضه منوره می‌خوانند. این مکان شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹٫۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷٫۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.

 


آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

 


هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل 5 ستاره در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است.

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...را میتوان نام برد.سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...نیز از امکانات دیگر هتل ریکسوس پریمیوم برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 


شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و 5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شايان كيش

هتل شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل پنج ستاره شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران  تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.از ویژگی های منحصر به فرد این هتل که به لحاظ موقعیت مکانی در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار دارد مناظر زیبا و دسترسی به سواحل رویائی جزیره می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر می باشد. هتل بین المللی شایان با در اختیار داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و امکانات و تجهیزات پیشرفته سعی بر آن دارد تا شما در مدت اقامت خود از نهایت آسایش و رفاه برخوردار بوده و سفر کیش و اقامت در این هتل یادآور خاطره ای خوش و فراموش نشدنی برای شما باشد.

 


هتل پارمیس کیش 

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،هتل پارمیس کیش از  هتلهای 5 ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل پارمیس کیش :

از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اسکله تفريحي کیش

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه امكانات تفريحي از قبيل جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند.مجموعه اسكله تفريحي كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.


پارک ساحلی ماهیگیر کیش

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری بزنید از دوردست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است و نزدیکتر که می روید مرد ماهیگیر را در 12 متری ساحل میبینید.

پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

با غروب آفتاب نور پردازی دکوراتیو پارک ساحلی ماهیگیر با ایجاد آمیزه ای از فضاهای تاریک و روشن جلوه ای دیگر از طراحی زیبای این پارک در معرض دید گردشگران تور کیش قرار می دهد. پارک ساحلی ماهیگیر با حفظ حریم سواحل٫ زیرپای مرد مرتفع فایبرگلاسی کیش گسترده شده و دارای 500 مترمربع فضای سبز با انواع گیاهان بومی جزیره و گونه های سازگار با شرایط اقلیمی کیش است.

 جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل 5 ستاره  شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در هتل کنکورد دلوکس انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل کنکورد دلوکس هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا  بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 


رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه خواهد داشت .

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.


 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های شیک ترکیه هتل 5 ستاره لی بلو است که در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل 263 اتاق شیک دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون است که در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد طراحی این هتل طوری است که چشم انداز زیبایی از دریا دارد. مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس برای مسافران تور ترکیه، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه و... در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد.

 

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95

تور های ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

پل واردا ترکیه

 

از بلندترین پلهای راه‌آهن ترکیه پل وارادا می باشد. پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده است. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلر انجام داده است. 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

از نظر مکانی آسپندوس مهمترين موقعیت شهر پامفیلیا ترکیه است. ريك يكي از شهرهاي آنتاليا ترکیه می باشد تئاتر آسپندوسترکیه كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود. مسافران تور ترکیه می توانند بروند به این تئاتر دیدن نمایند.

تور های ترکیه اردیبهشت 95

تور های ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه آثار خطی ارمنستان

موزه آثار خطی ارمنستان درانتهای شمالی خیابان مشدوتس قرار گرفته است و مقابلش مجسمه های بزرگی از مورخان و روحانیون مشهور قرون وسطی وجود دارد و در پایین ومرکز مجسمه ها مجسمه مسروف مشدوتس مخترع خط ارمنی در سال 405 میلادی و  شاگردش قرار گرفته است . ساخت بنای موزه درسال 1959 بود و هم اکنون بیشتر از 17000 نسخه تاریخی در موزه جمع آوری شده است و مراقبت می شود . بزرگترین کتاب در این موزه قرار دارد که متعلق به قرن هشت میلادی می باشد که وزن کتاب بیست و هشت کیلوگرم است و کوچکترین کتاب متعلق به قرن پانزده میلادی می باشد که وزن کتاب تقریبا 190 گرم می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند از جاذبه های گردشگری ارمنستان دیدن نمایند.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان,اماکن دیدنی ارمنستان,مکان های دیدنی ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رامادا پلازا آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رامادا پلازا است که در این شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل جزء هتل های ساحلیآنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. فاصله بین هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

 رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود.

هتل پالاس آنتالیا

 هتل های  5 ستاره مردان پالاس آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق بسیار مجلل تشکیل شده است. در معماری و طراحی این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. فاصله مرکز آنتالیا با هتل حدود 15 کیلومتر که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می باشد.این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر مجزا که جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل) بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه باستان شناسی آنتالیا

 

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا موزه باستان شناسی است که در این موزه آثاری از دوران پالئوتیک در دوران عثمانی که با دست ساخته شده  است به نمایش گذاشته شده است.این مکان توریستهای زیادی را به خود جذب کرده است و نشان دهنده تاریخ کهن آنتالیا نیز می باشد.

پارک ملی آنتالیا

یکی از مکان های دیدنی آنتالیا پارک ملی است که در 92 کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است. اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي می باشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14 کیلومتری قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو آنتالیا می باشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد.مسافران تور آنتالیا می توانند به پارک ملی آنتالیا برای گذراندن یک روز خوب بروند.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 7 ستاره برج العرب دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 7 ستاره برج العرب می باشد که در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. طراحی و معماری این هتل مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا مجلل دارد.هتل برج العرب دبی را عنوان سنبل جهان عرب به علت طراحی آن می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. از بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی است که مسافران تور دبی و یا هر جای دیگر با دیدن تصویری از این هتل متوجه دبی می شوند.

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از مسافران تور دبی، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و مسافران تور دبی باید از آسانسورهای شیشه ای برای رفتن به این رستوران ها استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد.

 

 

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی وادی وحشت در دبی

 

یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا پارک وادی وحشت دبی است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا دبی قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی دردبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت دبی بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها با غذاهای متفاوتی و فروشگاه های بزرگی دایر است که مسافران تور دبی می توانید برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

کافی شاپ یخی دبی

اولین کافی شاپ در دبی که از یخ ساخته شده این کافی شاپ است که دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است. طراحی این کافی شاپ به این صورت است که میز و صندلی های آنجا از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته شده است. مسافران تور دبی قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این کافی شاپ می توانند بهترین لحظه ها رو سپری کنند.

 

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی,مکان های دیدنی دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و گردشگران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

 

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان و شما میهمانان تور کیش مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز برای آسایش و راحتی گردشگران تور کیش وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند .

یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتلچشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی بهار 95

تور دبی اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد. این هتل تور کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

ساحل کنیالتی در آنتالیا :

این ساحل عمومیآنتالیا دومین ساحل بزرگ آنتالیا نیز هست و پارک آبی زیبا با بازیهای مخصوص کودکان و یک استخر دلفینها دارد یک شهر کوچک است که در آن ماکت مینیاتوری ترکیه نیز قرار دارد که همه ی دیدنی ها و جاذبه های ترکیه با مقیاس بیست و پنج برابر کوچکتر در نمایش عموم و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.یک پارک جنگلی زیبا ،رستوران و کافه های روباز در کنار ساحل صخره ای ساحل کنیالتی آنتالیانیز واقع شده است این ساحل زیبا در غرب آنتالیا واقع شده استو مردم آن را با نام پلاژ کنیالتی می شناسند .ساحل کنیالتی تا مرکز شهر آنتالیا فاصله زیادی ندارد و تا بندر آنتالیا 3 کیلومتر نیز فاصله دارد.

_کنیالتی_در_آنتالیا_2.jpg

_کنیالتی_در_آنتالیا_3.jpg

_کنیالتی_در_آنتالیا_4.jpg

 

شهر قدیمی آنتالیا :

شهر قدیمی آنتالیا از دیدنیهای آنتالیا توسط رومی ها بنا گردید و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.این شهر یکی از دیدنیهای شهرآنتالیاست که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی آنتالیا بحساب می آید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان آنتالیا میباشد.خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند. برای تماشای این منطقه زیبا با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید

 

 _قدیمی.jpg

داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان آنتالیا میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار واطاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرده استخانه های قلعه امروزه یکی از محل های دیدنی در تور آنتالیا می باشدکه بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی آنتالیا و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم آنتالیا بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

 

_قدیمی_2.jpg

 

منطقه ساید آنتالیا : 

منطقه ساید یکی ازجاذبه های گردشگری در تور آنتالیا محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های مختلف است .و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی، و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزئینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و یکی از مکانها تاریخی این منطقه هستند.

_ساید_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آنتالیادر فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری این هتل تور آنتالیا قرار دارند.

_ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_5.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل تور آنتالیا 4000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آمفی تئاتر اسپندوس استانبول :

تئاتر آسپندوس استانبول از مرکزهای حفاظت شده تئاترهای باستانی عهد باستان می باشد. آمفی تئاتر آسپندوس استانبول در سال 155 بعد از میلاد و در زمان پادشاهی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شده است و ظرفیت تماشگران آمفی تئاتر آن 15000 تا 20000 نفر می باشد. بعدها از این آمفی تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده می شده وهمیشه مرمت و مراقبت گردیده است . برای دیدن از این بنای تاریخی با تور استانبول همراه شوید.

 

_تاتر_2.jpg

_تاتر.jpg

 

جزایر ده گانه استانبول :

 

_استانبول_2.jpg

اگر شما گردشگران تور استانبول مایلید به جزایر ده گانه استانبول سر بزنید و از آرامش وصف نشدنی آن لذت ببرید ،  باید ازمیدان تقسیم به سمت مترو حرکت کنید ، مترو دو قسمت می شود ، در سمت چپ سوار مترو کاباتاش شوید و در ایستگاه کاباتاش پیاده می شوید ازآنجا سوار کشتی شده به سمت جزیره بیوک ادا می روید لازم به ذکر است . آخرین جزیره باید پیاده شوید . 

 

_استانبول.jpg

_استانبول_3.jpg

 

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 110 اتاق تشکیل شده است. در هتل یک صرافی وجود دارد. این هتل سرویس نگهداری از کودکان را نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می دهد. در هتل یک اتاق جلسه مجهز هم وجود دارد. 

_کالیون_استانبول_1.jpg

_کالیون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کالیون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی و...

_کالیون_استانبول_3.jpg

_کالیون_استانبول_4.jpg

 

هتل کبان تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره کبان تکسیم استانبول در قلب این شهر بنا شده است. این هتل با میدان تکسیم 50 متر و حدود 2 دقیقه به صورت پیاده روی با خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.صبحانه در این هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود. وسایل حمل و نقل عمومی 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل کبان تکسیم در مجموع از 86 اتاق تشکیل شده است. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

_کبان_تکسیم_استانبول_1.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_2.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کبان تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

_کبان_تکسیم_استانبول_4.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_5.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()