نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره ناندا استانبول در سال 2010 در منطقه فاتیح لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. هتل در مجاورت مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی واقع شده است. هتل ناندا به مراکز خرید آکسارای نزدیک می باشد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس است. این هتی با منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

_ناندا_استانبول_1.jpg

_ناندا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ناندا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، تهویه، گرمایش، اینترنت، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و...

_ناندا_استانبول_3.jpg

_ناندا_استانبول_4.jpg

_ناندا_استانبول_5.jpg


هتل 4 ستاره میدتاون استانبول در  100 متری میدان تقسیم بنا شده و در سال 2007 بازسازی شده است. در 500 متری هتل خیابان استقلال واقع شده است. این هتل در مجموع از 80 اتاق تشکیل شده است. در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده است و این امر باعث ضد صدا بودن اتاق ها می شود. در هتل یک اتاق جلسه مجهز وجود دارد. 

_میدتاون_استانبول_1.jpg

_میدتاون_استانبول_2.jpg

_میدتاون_استانبول_3.jpg

امکانات هتل میدتاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، گاوصندوق، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فکس و کپی و...

_میدتاون_استانبول_4.jpg

_میدتاون_استانبول_5.jpg

_میدتاون_استانبول_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره آلاهان استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل بنا شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای استانبول واقع شده است. و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی برای مسافران تور استانبول دایر است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

_آلان_استانبول.jpg

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

_آلان_استانبول_1.jpg

_آلان_استانبول_2.jpg

_آلان_استانبول_3.jpg

_آلان_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول در روبروی مسجد کبود بنا شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای مسافران تور استانبول مسیر می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد.

_آلزر_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات برای میهمانان تور استانبول ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_آلزر_استانبول_1.jpg

_آلزر_استانبول_2.jpg

_آلزر_استانبول_3.jpg

_آلزر_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره پارک رویال استانبول در مرکز قسمت اروپایی استانبول و در منطقه تقسیم بنا شده است. در فاصله 300 متری این هتل ایستگاه مترو میدان تقسیم قرار گرفته است. از این هتل هر روز سرویس برای منطقه تاریخی سلطان احمد آماده می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا هستند و در کل از 51 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل تور استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. این هتل جزء گروه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک در 22 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_پارک_رویال_استانبول_1.jpg

_پارک_رویال_استانبول_2.jpg

_پارک_رویال_استانبول_3.jpg

 

امکانات هتل پارک رویال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... برای استفاد از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید. 

_پارک_رویال_استانبول_5.jpg

_پارک_رویال_استانبول_6.jpg

_پارک_رویال_استانبول_7.jpg

_پارک_رویال_استانبول_8.jpg

 

هتل پارک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره پارک سیتی استانبول در سال 2010 در 500 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در 5 کیلومتری این هتل ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار گرفته است. در 20 متری هتل وسایل حمل و نقل عمومی و ایستگاه مترو در 100 متری وجود دارد. در 2 کیلومتری هتل پارک سیتی بازار بزرگ و برج گالاتا 5 کیلومتری هتل می باشد. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و فرودگاه سابیها گوچن تقریبا 55 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل پارک سیتی برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

_پارک_سیتی_استانبول_1.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_2.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پارک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، بار، تهویه، اتاق های خانوادگی، خدمات خانه داری، صرافی، خشکشویی، سرویس نگهداری از کودکان و...

_پارک_سیتی_استانبول4.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_5.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_6.jpg

_پارک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ایمپریال بیزینس استانبول در منطقه جدیدالاحداث بومونتی استانبول بنا شده است. این هتل 20 دقیقه با ماشین با منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 203 اتاق تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد. در هتل مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.

_ایمپریال_بیزنس.jpg

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافه، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، صندوق انامات، فکس و کپی، بار، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات ایتن هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ایمپریال_بیزنس_1.jpg

_ایمپریال_بیزنس_2.jpg

_ایمپریال_بیزنس_3.jpg

_ایمپریال_بیزنس_4.jpg

 

هتل 5 ستاره اینترکنتینانتال استانبول در میدان تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است. فرودگاه فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل اینترکنتینانتال در مجموع از 390 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.   

_استانبول_1.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_2.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_3.jpg

 امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرویس نگهداری از کودکان، فروشگاه، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، لاندری، صرافی، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، فکس و کپی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با  تور استانبول همراه شوید .

_اینترکنتینانتال_استانبول_4.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_5.jpg

_اینترکنتینانتال_استانبول_6.jpg

 

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

_آزیاده_استانبول.png

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی و...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

.JPG

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آذر 94

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل خوی استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره موزاییک استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل 5 طبقه است و در مجموع 119 اتاق دارد. در این هتل دو رستوران و یک اتاق کنفرانس وجود دارد. این هتل مابین دو پارک قرار گرفته است. اماکن تاریخی این شهر مانند بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_موزاییک_استانبول_1.jpg

_موزاییک_استانبول_2.jpg

امکانات هتل موزاییک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، انبار بار و چمدان، بار ،تهویه، گرمایش، گاوصندوق، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار و...

_موزاییک_استانبول_3.jpg

_موزاییک_استانبول_4.jpg

_موزاییک_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل موزاییک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره هالیدی این استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. این هتل از 203 اتاق تشکیل شده است. مرکز شهر استانبول و میدان تقسیم  و آثار مهم تاریخی این شهر در فاضله 200 متری این هتل واقع شده اند. در فاصله 11 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. ایستگاه مترو 50 متر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 10 دقیقه از هتل می باشد. 

_هالیدی_این_استانبول_1.jpg

_هالیدی_این_استانبول_2.jpg

امکانات هتل هالیدی این استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، میز بیلیارد، کرایه دوچرخه، سونا و جکوزی، صرافی، لاندری، اینترنت رایگان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور، خدمات خانه داری، سرویس نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاه و...

_هالیدی_این_استانبول_3.jpg

_هالیدی_این_استانبول_4.jpg

_هالیدی_این_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارما استانبول

_پارما_استانبول_1.jpg

هتل پارما استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در 100 متری میدان تکسیم، در چند قدمی خیابان معروف و پر شور استقلال واقع شده است.  از مزایای این هتل می توان به نزدیکی به متروی میدان تکسیم  اشاره نمود که امکان دسترسی آسان و راحت به نواحی مختلف شهر را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل پارما استانبول دارای 80 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، مینی بار، ماهواره، میز کار و ... می باشد. در این هتل هر روز صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود و همچنین عصر ها نیز میهمانان هتل می توانند چای یا قهوه رایگان همراه شیرینی میل نمایند. این هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود.

آدرس هتل پارما استانبول : Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Caddesi no:22 Taksim - Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پارما استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل برای میهمانان تور استانبول ، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، اتاق خانوادگی.

_پارما_استانبول_2.jpg

_پارما_استانبول_3.jpg

_پارما_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارما استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریون استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های معروف استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

 

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و...

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتون استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پوینت استانبول :

هتل 5 ستاره پوینت استانبول در سال 2005 در منطقه شیشلی و 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در 1 کیلومتری آن مرکز همایش لطفی کردار قرار دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 4 آسانسور وجود دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 6 اتاق کنفرانس در این هتل ساخته شده است.  

_پوینت_استانبول_1.jpg

_پوینت_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بار، انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، صرافی، سرویس نگهداری کودکان و...

_پوینت_استانبول_4.jpg

_پوینت_استانبول_5.jpg

_پوینت_استانبول_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول به شمار می رود. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

.JPG

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول مهر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 
هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت می باشد که میهمانان تور استانبول تابستان 94 می توانند رایگان از آن استفاده نمایند.

_آزیاده_استانبول.png

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صرافی و سرو صبحانه برای میهمانان تور استانبول در اتاق ...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 
مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرسیما استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق برای راحتی مسافران تور استانبول ، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_1.jpg

_آرسیما_استانبول_2.jpg

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرسیما استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است شما گردشگران تور استانبول 94 در این مرکز خرید میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول 94 به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام توریست ها و گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,ارزان ترین بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول مساحتی شامل 60 هزار متر مربع را شامل می شود و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی می باشد و همچنین گنجایش 500 اتومبیل را دارد .  این پارک به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا در سال 2003 افتتاح گردید و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از آن بازدید نمایند. این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتورک استانبول از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه، رتبه تخست در جهان را دارا می باشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری به حساب می آید. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. پارک مینیاتورک یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است و بیشتر گردشگران توراستانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.

 این پارک در واقع یک شهر مینیاتوری می باشد که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در  فضای آزاد دقت بسیار زیادی انجام داده است و برای هر ماکت تکنولوژی خاصی به کار گرفته شده است که قطعا نظر مسافران تور استانبول 94 را به خود جلب می نماید.

پارک مینیاتورک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک مینیاتورک استانبول,دیدنی های استانبول,تفریحات استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن به شمار می آید یعنی شما میهمانان تور استانبول 94 از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و شما میهمانان تور استانبول 94 می توانید غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول,شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 موزه پرا استانبول

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول می باشد. این موزه در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد و در سال 2005 تاسیس گردیده است، محل کنونی این موزه در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه زیبا شد که امروزه گردشگران توراستانبول زیادی را به خود جلب می کند. سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را دارا می باشد و همچنین هر جند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می شود . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران توراستانبول را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده خواهد بود

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه پرا استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد و از این رو دسترسی به این مناطق را برای میهمانان تور استانبول 94 بسیار آسان نموده است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان توراستانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتوراستانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران توراستانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان توراستانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان. این هتل با فراهم کردن این امکانات اقامتی خوب را برای شما میهمانان تور استانبول 94 به ارمغان می آورد

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,قیمت مناسب ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()